Bobacken

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Yvonne - 16 oktober 2012 18:01

Å ja har lust att gå i ide å inte komma fram för än till till våren. Då slipper jag ta på vinterdäcken :) Lillbrorsan ska komma och hjälpa mig lägga vinterdäcken i kofferten imorgon, om det inte hällregnar. Men det är inte för än den 26:e som Bil allt ska kränga på dom. Jag har pyspunka på ett också som ska kollas upp.

Idag har det verkligen varit segt och trökigt. Jag har inte varit ute och kollat till bilen, men jag har varit nere i tvättstugan och tvättat på eftermiddagen. Dammat lite också har jag gjort, och så hittade jag ett gammalt tv-spel, som jag köpte för länge sedan. Det är inget dyrt spel utan ett spel som redan innehåller 6 spel i sig från Sega, från början av 90-talet. Upptäckte att jag glömt kvar batteri i det som börjat oxidera. Men jag lyckades göra rent och stoppade i några av mina laddningsbara batterier, och... se det gick fortfarande att spela på det. Jisses! Jag satte igång och spela lite och jag blev så till mig att mina armar och ben for omkring och jag råkade sparka till Nossan när hon sprang förbi :) Men det gick bra. Jag blir lite farlig när jag lever in mig i spelen.

Obs! Jag undrar om ni som besöker mig, också på senaste tiden får mysko e-mail hem till er. Det har bara drällt in med brev som handlar om att mitt mastercard har slutat fungera och jag ska klick vidare för att få det att fungera. Även min internet bank skulle också ha slutat fungera. Å nu idag, när jag nyss gick in och kollade min e-mail så fann jag det här utan avsändare.


hej Man,

Jag vet inte hur jag ska säga det, men jag har tryed innan en lång tid att skicka dig några bilder, men jag har trott att du inte är intresserad att se mig.
Men nu ska jag skicka dig foton i tillägg.
Ladda ner bilder och extrahera de, jag är säker på att du kommer att gilla de. Lösenordet är: ******                 Ha en bra dag.


Obs! Jag tog bort lösenordet när jag klistrade in det här, men det var ett lösenord som var lite för enkelt :) och lätt, så det glömmer man inte så lätt.


Brevet var från facebook, och jag har inte varit där och kollat om någon skrivit något till mig där än. Men om någon vill att jag ska se bilder från någon på facebook, så kan väl den personen lägga ut bilderna på facebook, eller? Och varför skriva hej Man? Jag är ju kvinna och ingen man   Hmm! Jag undrar vem det kan va. Jag vågade inte öppna länken i alla fall, utan slängde det i papperskorgen så länge.


Imorgon hoppas jag i alla fall att det blir en fin mellandag i vädret, för jag håller på att bli lite galen, och behöver komma ut. Risken blir stor när jag får tag i någon att prata med, så kan jag börja prata så mycket att folk tror att jag faktiskt blivit galen   


Nä nu ska jag ta å stänga ner en stund, för snart är det Dallas på tv4 Guld, som dom sänder i repris. Ha det så gott så länge.


 


Animationen ovanför är en blandning av Vickes och min. Häxan är Vickes och bakgrunden är min.



Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards