Bobacken

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Yvonne - 1 oktober 2012 18:13

Jag själv känner mig rätt dävig. Jag är gräsligt trött och så har jag värk i musklerna som knyter sig. Det är återkommande problem jag har, och det är höst rusket som får mina muskler att må sämre. Jag tog tempen tidigare när jag kände mig frusen, snuvig och trött som attans, men ingen feber hade jag. Tempen låg på 36,93 så det var väl inte underligt att jag frös :) Ska ta och hoppa in dushen och dusha hett så jag får upp lite mer värme i kroppen.

Jag håller på att skissa upp en bild på ett A3 akvarell papper. Och så här långt har jag kommit.

 


 


Jag får inte plats med ett A3 papper i scannern, så jag får fota av bilden med kameran. Jag vet inte vad jag ska ha med mer i bilden. Jag får upp lite glimtar av vad jag kan ha med. Men det blir alldrig riktigt vad jag tänkt från början, så vi får se vzd som dyker upp på papperet, när jag sätter mig ner nästa gång och ska rita :).

Igår så tog jag en tur ut till Djurgårdsudde. Jag skulle hem till Milles, Mallens gamla stall och hagkompis en sväng, men innan på vägen dit, så åkte jag för att titta hur många båtar det fortfarande fanns kvar i sjön.


                 


Jag såg en liten spindel på en stolpe som klättrade på en osynlig tråd. Den var på väg ner mot mig, men den den vände av pur förskräckelse när jag tryckte kameran mitt framför den.


        


En likadan spindel har jag i mitt kök :)


Ha nu en underbar vecka, efter regn kommer sol, man får leva på hoppet.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards