Bobacken

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Yvonne - 15 oktober 2012 18:08

För att lätta upp min tungsinthet, så har jag lekt lite med bilder med själv, och jag har nog fått mig ett gott skratt under tiden. Igår gickk jag inte ut, för det hällregnade nästan hela tiden. Jag dammade och städade och så tittade jag på en film som jag tidigare inte lyckats få fram en svensk text till. Men nu fick jag till det, men filmen var kanske inte så upp piggande. Det var en thriller/rysare, och tungsint. Mardröm om mord heter den. Jag skulle ha sett en komedi istället. Istället senare mot kvällen så satt jag och lekte lite med bilder på mig själv, och eftersom det snart är Hallowen och sedan Jul, så satt jag och spökade ut mig på bilderna, ordentligt. Fram till Hallowen så får den nya profil bilden jag lagt upp finnas i min blogg och så har jag även gjort en animation. Hoppa ni får ett gott skratt, jag bjuder på det, vad vore livet utan lite fantasi och barnasinne :)


   



Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards