Bobacken

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Yvonne - 5 oktober 2012 21:49

Enligt väderprognosen så ska det bli soligt och fint och jag vill ut och njuta och ta till vara på solen ljus. Jag ska ta hand om Milles och göra en finputs på bilen. Gångjärnen har börjat gnissla och låsen har blivit tröga, det är väl allt regnande förmodar jag, men jag brukar få smörja upp låsen innan vintern, och det är bra för då fryser dom inte så lätt när det blir minus grader. Ska dutta i lite färg på några ställen också. Jag vill gärna ta en sväng ut och fiska lite med, läsa en bok jag lånat och fortsäta rita på akvarellen jag börjat skissa på. Det brukar bli att så fort jag sätter på datorn, så försvinner både tid och rum och inget blir gjort.

Obs! Jag försökte gå in på bloggen tidigare idag, men jag tror att bloggplatsen hade blivit utsatt för nät marodörerna :) Vem vet. Sidan såg konstig ut, och det gick knappt att logga in. Sedan gick det inte att komma någon vart så jag loggade ut. Nu verkar allt funka som det ska igen. Härom dagen så kunde inte bloggplatsen hittas alls, men det var nattetid, så dom gjorde nog någonting med sidan.

Nu får ni ha det så bra i helgen, och jag hoppas ni får sol där ni bor.


     

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards