Bobacken

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Yvonne - 30 december 2012 11:13

Imorgon är det nyårsafton och vid midnatt slår det över till 2013. Jag önskar att nästa sommar blir stabilare och varm och skön. En riktig sommar som man minns att det varit varmt och soligt så man får sig en riktig sol vitamin kick, men lagom är ju allra bäst    Vädret nu för tiden är antingen eller, alldrig kan det vara lagom. Snön håller på att smälta bort helt nu, där jag bor i alla fall. Halkigt och blött är det och man vågar inte gå någonstans utan att ha broddar på fötterna. Men vintern är långt ifrån över. Vem ved vad för väder som väntar runt hörnet. Nu när jag sitter här och skriver så ser jag att solen verkar lyckas lysa fram mellan molnen lite. Jag ska ta en sväng ut snart, och köpa lite nyårs krubb. Undrar vad för gott jag ska köpa. Jag ska se om jag får tag i högtalar sladd i alla fall, så jag kan koppla till den ena högtalaren till min lilla nya musik anläggning jag skrev om i förra inlägget. Den funkar jättebra och jag är himla glad över att det går att koppla till min mp3 spelare och spela musik från den, och... att man kan koppla till vilka högtalare som helst, nästan i alla fall.

Nu får ni ha ett riktigt gott nytt år på er, och tänk på att inte skujuta smällare för nära områden där det finns husdjur som blir skrämda. Och... akta ansikte och fingrar.


 


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards