Bobacken

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Yvonne - 14 december 2012 21:06

Och det är bara 10 dagar kvar till Jul. Dagarna bara försvinner och jag hppas vintern gör det likaså. Ungarna tycker nog om vintern, för jag minns själv hur det var. Men jag är lite för stor för att fara nerför pulkbackarna aldelles själv ha ha. Nä jag längtar till sommaren då jag kan gå i bara sandalerna och jag blir mjukare i kroppen. Mina tår längtar efter att få bli fria, för jag har en tendens att få nageltrång, och det är inte kul.

Idag har jag gjort färdig en pepparkaks kyrka i alla fall. Har precis lagt kristyr på den, å den blev väl sisådär. Imorgon blir det till att göra rent köks golvet ordentligt. Jag försöker få till en julstämning och imorgon blir det till att ta fram julranen. Vädret kommer ändå inte att vara roligt att gå ut i, så imorgon kommer här att ställas fram allehanda julpynt. Hoppas ni gillar min lilla pepparrkaks kyrka, och god fortsättning nu på er.

 


Obs! Glöm inte att titta in på min hemsida också. Har åter igen uppdaterat den med fler animationer. www.minkreativasida.hemsida24.se

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards