Bobacken

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Yvonne - 7 december 2012 20:06

Passa på att koppla av nu när det är helg, och njut av det tillfälliga lugnare vädret. För på söndag kväll så kommer det in ett busväder västerifrån. Nu kommer det åter in ett oväder md mycket snö, men jag har ingen aning om, om det kommer blåsa mycket. Däremot så blåser det lite i den här animerade filmen jag nyss plitat ihop.



 

Idag har jag mest vilat och inte gjort någonting. Legat i soffan med Nossan intill mig och kurerat mig med Bisolvon, panodil zapp och halstabletter. Jag satt lite framför datorn p förmiddagen, men så började det snurra i huvudet, fast jag kände att jag ändå inte var så varm. Jag var igår och införskaffade mig Bisolvon för det har kliat och varit tungt att andas dom senaste dagarna, speciellt på morgonen och förmiddagen. Jag har haft sådant här problem förr när jag blivit förkyld.

Nu när jag sitter och skriver i bloggen så har det blivit kväll, och just nu i denna stund så är det final i X-factor på 4:an. Det måste jag se, fär Awa den unga tjejen är ju helt underbar. Hoppas bara att hennes poppularitet inte går henne över huvudet, för hon är ju så väldigt ung. Men fy sjuttsingen va bra hon sjunger och uppträder. Ha det så gott go vänner.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards