Bobacken

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Yvonne - 6 april 2015 18:27

Min äldsta katt Vitnos alias Nossan är hejig på att snarka när hon sover djupt. Ibland så hörs det i hela lägenheten, och ibland när man inte vet var hon är och man plötsligt hör ett snarkljud, så är det bara att följa ljudet. 

 

Igår när hon började snarka så kunde jag inte låta bli att filma henne. Det blir ett fint minne av henne, min lilla speciella misse.

 


   

Hoppas påsken har varit fin och härlig på alla sätt. Själv så åkte jag och tvättade av bilen på kvällen och sedan när jag kom hem så frossade jag och missarna på räkor. I veckan ska det bli ännu varmare och jag tänkte jag skulle ta och måla över lite rost, som uppstått i vinter.  Det fina vädret gör mig inspirerad att pyssla med bilen. Jag får inte glömma heller att boka tid för besiktning heller. Tänkte besiktiga bilen i slutet på Maj någon gång. Tänkte jag i all afall.

 

Här kommer länken till Nascar rejset som gick förra söndagen. Den här helgen har det inte rejsats någonting, kanske för att förarna har fått lite påskledigt.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5_dgJooSbfE

 

Obs! Angående Tivon. Det går inte se på filmer från youtube, som är längre än ca 2 timmar och 20 minuter långa. Än har inte comhem lyckats lösa problemet, men jag hoppas dom fixar det snart. Om ni undrar vad jag pratar om, så scrolla några inläg nedåt så har jag beskrivit mer ingående om vad som är fel.

 

Ha nu en fin start på veckan och njut av vårvädret.

 

   

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards