Bobacken

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Yvonne - 1 april 2015 17:42

I det förra inlägget som jag skrev igår, så berättade jag om att jag hade probelm med Tivon. Den är uppkopplad med Youtube så man kan se på filmer som är uppladdade där i tv rutan. Men så fort man skulle se på  en film som är längre än 2 timmar, så sa det bom i Tivon. Ljudligt sagt. Jag felanmälde det och när comhem kund service testade om det gick att se på ett så lång film på deras Tivo, så blev det likadant.

 

I förmiddags så fick jag ett sms från dom där det står: Vi bedömer att den driftstörning du rapporterat beror på ett fel som påverkar fler kunder än bara dig. Felavhjälpning pågår. MVH Kundservice.

 

Det vore toppen om dom löste det, så man kunde se på Nascar rejsen som Nascar laddar upp på youtube, via tv rutan. Nu har jag inte så stor tv, men det är i alla fall lite större än data skärmen.

 

Idag tog jag en cykeltur och jag hamnade vid dammen i minnes lunden. Där höll grodorna på med parningslekar, och det var fullt av dom, plus en massa ägg. Karparna och guldfiskarna solade sig på grunt vatten, och två av dom större, jäste för fullt. Undrar hur mycket grodägg dom fått i sig.

 

Jag hade bara mobilkameran till hands, men det syns nog ändå att det är grodor, ägg och fisk på bilderna.

 

       

 

Här kommer en fartfylld film igen som avslutning på det här inlägget. Det är Rally stjärnan Ken Block som river loss med sin mustang.

 

 


Ha en fortsatt fin dag på er nu.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards