Bobacken

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Yvonne - 3 april 2015 15:25

Det brukar vara varje påsk bilutställningar med olika shower på Elmia i Jönköping. Min ford vän burkar åka dit och titta. Själv har jag itne varit dit och tittat på bilar, men tittat på westerntävlingar har jag gjort. Elmia ligger väldigt fint vid kanten av Vättern.

 

I slutet på April är det veteranbils utställningar i Nossebro, och jag tänkte kanske åka dit och titta om magen känns ok. Jag måste ta hänsyn till hur jag mår, annars är risken stor att man hamnar i knipor man inte vill vara med om.

 

Jag tänkte dela lite filmer från förra årets Elmia car show, så får ni se vad som bjuds på.

 

 






Och här kommer en film från Nossebros veteranbilsmarknad.

 

 


Ha en fin fortsättning på påsken nu.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards