Bobacken

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Yvonne - 23 mars 2013 18:14

Då ska man släcka ner allt elektrisk och sitta i mörkret och frysa   Det sker över hela världen succesivt, att man släcker ner all el, i protest för mot el söseri. Jaha! Tur att man hann baka färdigt lördags godiset. Jag har gjort 20 st. glutenfria mufins med äpple och kanel i. Det blir mitt lördags godis för mig.


     


Jag har redan proppat i mig 4 av dom. Dom var väldigt söta men goda. Muffin mixen köpte jag p Copp för ca 25:-, det enda man behövde blanda i var 2 dl vatten coh 2 dl matolja, men jag använde 2 dl smält coccos fett. Som garnering hade jag skivade äpplebitar och kanel. Undrar hur många mer som slinker ner denna kväll.

Nu har jag installerat en liten web kamera i datorn. Jag har bara sett på tv när folk använder web kamera, och jag har varit lite nyfiken på hur det fungerar. Jag har en gammal dator så jag köpte en billig kamera på Tradera. Laddade hem den sensate versionen av Skype, mensedan när jag hade installerat kameran så fick Skype inte kontakt med kameran. Till sist efter mycket vimsande fram och tillbaka så blev jag ombedd inne i Skype att ladda hem den gamla versionen av programmet. Jag hade en för gammal dator så den sednaste versionen passade inte. Sedan blev det fart på kameran   

Det är gratis att ha videosamtal på Skype, man får bara se till att man inte ser ut som ett troll i huve´t å va anständigt klädd, för man syns ju när man pratar med nå´n.


 

Den här lilla kameran köpte för 39:- på Tradera, den funkar bra för att vara en så billig.



 

Ha en skön lördags kväll på er nu.



Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards