Bobacken

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Yvonne - 13 mars 2013 11:48

Jag har inte bloggat så mycket, däremot har jag rotat runt lite i google chrome och hittat roliga saker som man kan använda, och även program som gör det säkrare att använda google chrome, så man slipper ovälkomna besök. Jag har fixat så jag kan använda mina egna bilder som bakgrund i google chrome också.

Jag hittade en sida igår med gratis Smilys som man lätt kan använda när man skriver e-mail mm.

 


                                                  
                   

Som den här tex.

 

Eller den här...

 

                                                  
            eller... 

 

                                                                                 

Dom här Smilysarna kan ni hitta på den här webplatsen: http://www.allsmileys.com/  Följ instruktionerna och ha roligt med dom.

Idag har vintern åter gjort ett återtåg över vårt avlånga land. Det snöar här hos mig, och dagarna innan så har det åter blivit riktigt kallt. Jag blir tvungen att åter ge mig ut och inhandla Milda, som jag typiskt glömde igår. Jag tog en tur med bilen och motionerade den innan. Jag åkte runt Kinnekulle en sväng, men... det var ingen rolig sväng. Över allt stod det varnings skyltar om guppig väg, och det var även guppigt där det inte stod några skyltar. Tur man har nya stötdämpare på bilen, för dom fick verkligen jobba. Jag har en pelargonia som jag för en vecka sedan ställde ut på balkongen. Den är risig och dennes 2 kamrater som stått bredvid i köksfönstret har redan dött. Antagligen för att det varit för varmt där, för jag har haft på ordentligt med värme i elementet. Igår så hade jag öppnat ena balkong fönstret något, och idag så upptäckte jag att jag glömt att stänga det, så det har varit rätt kallt där ute på min inglasade balkong. Pelargonian verkar ändå hålla stånd, och den verkar gilla kyligt väder bättre än varmt. Får se hur länge den överlever där ute. Jag funderar att skaffa konstgjorda blommar till köks fönstret hädanefter. Några som inte bryr sig om det blir för varmt eller kallt.


Ha nu en skön onsdag på er, trotts vintrigt väder.

Ha det gott!

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards