Bobacken

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Yvonne - 16 mars 2013 14:58

Men idag har jag pysslat om min balkong och städat den och planterat om några blommor som jag peppar peppar har lyckats få att överleva, än så länge. Jag önskar jag hade ett lite bättre förråd med fönster så jag kunde ställa mina pelargonier där över vintern. Då skulle nog dom klara sig lite bättre, tror jag i alla fall. Jag har lyckats få en pelargonia att överleva, och det var på håret. Om jag inte börjat ställa ut den på min inglasade balkong på dagarna, när solen ligger på, så hade jag inte haft några pelargonier alls.


Jag har påskliljor och en sliten våreld som än så länge lever. Dom står på dagarna ute på balkongen och så plockar jag in dom på kvällen, om det blir för kallt.


Igår så bjöd jag på en web kamera på Tradera. Jag har installerat Skype i datorn och jag har länge funderat på att skaffa en web kamera, men ingen dyr eftersom min dator är gammal och jag vet inte hur länge den fungerar. Den här webkameran köpte jag för 39:- plus porto 30:-. Sedan får jag bara hitta någon att prata med, och det ska bli spännande.

Nu får ni ha en fin helg på er. Jag hoppas tiden går fort och våren snart kommer, för det kliar i fingrarna för jag vill göra min bil sommar fin, och göra den iordniong för besiktning.


 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards