Bobacken

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Yvonne - 22 februari 2014 12:48

 

Jag mår itne så bra i muskerna i nedre delan av ryggen, där jag har en irriterad härd hela tiden, men som blir värre vid rått väderlek. Jag har ju haft värk och sendarag i högra handleden vid tummen sedan oktober också, och problem med stela snor i hålfötterna. Samma gamla skit som kommer igen vid kallt och rått väderlek. Jag klarade mig rätt bra förra vintern, för den var väldigt torr. Jag brukar klä mig väldigt varmt och med kläder som håller mig torr, men nu hade jag klätt av mig lite för mycket tydligen på nedre delen av kroppen, så musklerna blivit stela och kalla. Direkt knyter dom sig och jag får krampkänningar. Jag ser ut som en michelin gubbe på vintern när jag ska gå ut, för att jag inte ska få ont. Inte underligt att man suktar efter sommar, speciellt en sommar som för med sig torr och varm värme. Hoppas nu att det bara blir en bra sommar, till sommaren, och inte en regnig och fuktig sådan.

 

Bilden ovan har jag mixtrat ihop i Gimp, med hjälp av penslar och gradients färg.

Ha en fin helg nu på er.

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards