Bobacken

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Yvonne - 7 februari 2014 14:53

Jag tycker det är spännande med OS och det kvittar om det är vinter eller sommar OS, men jag som gillar att titta på häst sport, sitter nog framför tv och glor mer när det är sommar OS. Jag hoppas att Svenskarna ska kunna ta några medaljer i vinter OS:et 2014, det vore ju kul, eller hur   

 

Jag har lagt upp en direktlänk till OS: http://www.sochi2014.com/en 

 

Hopas februari månad kommer gå fort nu tack vare OS. Jag ahr ju också min andra blogg: http://kulmedgimp.bloggplatsen.se/ 

 

Jag har värk i högra handleden och armen och det blir ju inte bättre av att jag sitter och klickar med musen för mycket, eller går ut i kyla. Värken fanns där i armen när jag vaknade en morgon i oktober någon gång och sedan har den suttit i. Ibland är det lite bättre och ibland värre. Värst blir det efter att jag varit och handlat och greppat om en massa saker, eller varit ute och utsatt handen/armen för kyla. Omjag stoppar ner handen i het vatten som när jag tex. diskar, då känns det lite bättre efteråt. Eller om jag håller den framför en het lampa. Appropå hett. Jag har gjort en ny animation. Ni kan se mer heta texter i min andra blogg, där jag visar hur man gör lite roliga effekter.

 

Ha det så gott så länge och sköt om er. Idag regnar det hos mig så all snö som tidigare kommit, är snart ett minne blott.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards