Bobacken

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Yvonne - 14 februari 2014 18:00

Och den var ljust rosa när den steg över trädtopparna borta i horisonten.

Jag försökte åter igen ta bilder på den men min lilla digital kamera, men om ni vill se hur stor den egentligen är, så är det nog lika bra att titta upp mot himlen för att se den stora osten.

 

 

 

Den lyser just nu in genom fönstret, rakt mot mig där jag sitter vid datorn. En perfekt vy att titta på tillsammans med någon som man håller kär.

 

 

 

För att se hur man gör den här animationen ovanför, gå in i min andra blogg Kul med Gimp så får ni se.

 

http://kulmedgimp.bloggplatsen.se/ 

 

Det är mycket jobb med att göra bildinstruktioner och igår satt jag i flera timmar igen, framför datorn. Jag fick göra ett uppehåll tidigare i veckan pg. av att ögonen blev väldigt torra.

Jag tittar på OS samtidigt och det går ju väldigt bra för svenskarna, i alla fall för skidfolket som hamnar på pallen varje gång dom ställer upp i någon tävling. Kalla  kallar jag för silver Kalla hädanefter. Vilken tjej hon är.

 

Skönt att vädret inte är så kallt längre också, för jag tycker det är så skönt att slippa tunga klumpiga vinterskor. Jag springer hellre omkring i mina joggar dojor. Igår så spelade fåglarna utanför där jag bor som galningar. Dom verkade tro att det redan var vår. Så tidigt får det bli vår, för då blir det ingen varm sommar, säger dom som kan något om det där med väder. Vädret i England och Usa är väldigt extremt nu, och jag är glad att man bor här i Sverige, i alla fall för tillfälligt. Vem vet, vi kan också få vår beskärda del snart av oväder.

 

Den dagen den sorgen, ha en fin helg nu på er.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards