Bobacken

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Yvonne - 24 maj 2013 23:46

Och jag fick uppleva en riktigt underbar kväll vid Ullersunds bron där jag stod och kastade nedanför kiosken. Men jag fick ingen fisk fast det hoppade jagande gäddor här och där. Mina drag dög inte verkade som. Däremot så stod det 2 st på byrggan intill som metade med mask. Dom fick upp en massa brax och en och annan liten aborre som inte inte var mycket att ha, men dom fick fisk i alla fall. Jag hade med mig kameran och tog nårgra fina bilder på solnedgången. Det blev väl lite många på ett och samma motiv, men vyn var så underbar. Jag har gjort om några av dom inne i photoscape och försett dom med ramar. Hoppas ni gillar dom.

 

                               

Klicka på bilderna så blir dom större.

 

Jag var och hälsade på Milles ägare innan, och kliade upp Milles och Shinja lite. Kvällen var ovanligt vindstilla den här dagen och...  så har man blivit biten av dom fösta myggorna. När klockan var halv 10 for jag hemåt igen, och då hade jag upplevt en underbar kväll med mycket natur musik. Ha nu en riktigt skön helg på er.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards