Bobacken

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Yvonne - 9 maj 2013 21:04

Idag drog det in ordentligt med fuktig luft och regn. Risk för åska sa dom att det var, men här hos mig har den inte hörts av. Idag är det kristehimmel färdsdag, och många har varit lediga och varit ute trotts regn och rotat i trädgårdarna. Imorgon är det vårmarknad i Lidköping och vädergubbarna har sagt att det ska vara uppehållsväder tills eftermiddagen i alla fall. Får se om jag om jag tar en tur fram på torget och tittar. Awa ska uppträda men inte förrän på eftermiddagen någon gång, om jag nu minns rätt. Jag måste åka och handla lite inför min lilla fest på söndag, i alla fall lite ingredienser till en liten tårta. Det blir nog ingen större fest, vem vet jag kanske blir själv, men jag får ta det med ro, då får jag ju tårtan själv. Min lillebror hoppas jag dyker upp och hoppas min gamla klasskompis också vill komma. Om inte vädret var dåligt så skulle jag åkt ut till Bobacken och suttit där och njutit, men det kommer fler dagar, en hel sommar har jag ju framför mig, och jag hoppas jag får följa med Micke också någon gång ut och fiska. Det viktigaste är att nu äntligen har våren kommit med stora kliv, och snart slår hela naturen ut i grönt. Här kommer nästa lilla filmsnutt med fågel sång jag gjort. Ha nu det riktigt skönt.



 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards