Bobacken

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Yvonne - 17 maj 2013 17:20

Jag och min lillebror har fyllt år, det gör vi med 2 dagars mellanrum, så jag har haft lite annat att tänka på. Och så har jag pysslat med bilen. Och... när vädret har blivit bättre så vill jag inte sitta inne, så jag har varit ute och åkt lite, en sväng till Biltema blev det. Bäst att passa på när maten känns ok, men igår då fick jag fullt upp igen med hålla mig i närheten av toaletten. Det gick stup i ett.

 

 

 

Sakta men säkert har det blivit varmare också och idag, just nu så är det 22 grader i skuggan. Det blev varmt om fötterna när jag var och handlade, så jag var inne i en sport affär och kollade efter sandaler som kändes bra, men dom hade inte några som jag ville ha. Får ta en sväng till torget imorgon och kolla, och jag hoppas jag kan hitta några som jag inte får ont av. Jag vill släppa tossarna lösa och springa ut i det gröna. Mina fötter svullnar och jag får så lätt nageltrång i för varma skor.

 

Jag får se när jag tittar in i bloggen nästa gång. Så länge så får ni ha en skön Pingst.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards