Bobacken

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Jag är så himla nöjd med mina Teva sandaler :)

Av Yvonne - 19 juli 2013 11:00

Kommer ni ihåg sandalerna jag köpte på nätet?


 


Jag är så himla nöjd med dom. Jag får inget skav någonstans och sulorna är underbart mjuka och stötdämpande för rygg och fötter. Jag får inte heller ont i fötterna som jag fick förut i mina gamla sandaler för att dom var väldigt platta. Jag köpte dom här hos Zalando för ca 700:-, men jag fick 100:- rabatt. Man får det om man vill ha reklam ifrån dom i e-postlådan.

Jag svävar fram när jag går i dom och remmarna har bara blivit mjukare och mjukare och nu är dom riktigt lena mot huden. Tänk att dom inte säljer sådana här i affärerna? Dom skulle gå åt som smör. Som tur är så är det fraktfritt när man handlar på Zalando, och man får skicka efter en sko i flera storlekar och sedan prova dom hemma i lugn och ro. Sedan skickar man bara tillbaka dom skor man inte vill ha, utan att man behöver betala något, men skorna får ine ha varit användna så dom har fått slitage eller blivit smutsiga.


       

Teva Tirra heter dessa sandaler, och det är som att ha ett par jogging skor på fötterna, fast det är mycket svalare. Det är härligt att kunna spreta på tårna och slippa nageltrång. Funderar på att ta en promenad ut till änden av Hindens rev en dag om allt är ok. Revet är 5 km långt ung. och det är där ute som abborren verkar ha sina jakt marker. Sist vi åkte dit ut så jagade aborren hej vilt där ute vid revet, och Mikael fick upp aborrar som hade munnarna fulla med små fisk. Men om jag vandrar dit ut, så blir det med lätt packning med endast lite fika med mig. Jag tänker inte kånka med mig någon fiskeutrustning, för det är för mycket sten ivägen. Det kunde vara skoj att få med sig någon vän som man kunde prata med och ha trevligt med på vägen.


   

   


Vädret har varit väldigt blåsigt på sista tiden och jag har inte varit ute på Bobacken på ett tag, Det är annars rätt varmt, ca 25 grader däromkring, och det är väldigt torrt. Det torra vädret ska hålla i sig i minst en vecka till, enligt vädergubbarna på tv. Jag hoppas att det lugnar ner sig lite i vinden. När jag sitter ute på Bobacken så vill jag att det ska blåsa så lite som möjligt så man slipper gömma sig. Jag får så lätt huvudvärk och min mage tål inte värktabletter.


Ha nu en skön helg på er.



 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:24


Här kommer något för er som gillar jänkare.   Jag besökte Power Big Meet ute på Hovby i Lidköping på torsdagen den 6:e Juli. Bil utställningen var mellan 6 - 8 Juli och brukar annars vara i Västerås. Hovby flygfält är mycket större så i år när Po...

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:14


Hej!   Posthorns snäckorna i nano akvariet frodas vilt och jag har fått åka lämna en hel drös till olika Zoo affärer. Jag har fläckiga, bruna, rosa och rödaktiga. Om någon är intreserad så får ni gärna komma och hämta. Jag kan även skicka mot por...

Av Yvonne - 26 juni 2017 21:00


Hejsan!   Kommer inte ihåg när jag senast skrev inlägg här i bloggen. Jag skaffade mig en fiol i slutet av februari. En Stentor student 2 som jag skickade efter från Thomann i Tyskland. Sedan dess har jag övat och övat och knappt rört datorn, och...

Av Yvonne - 12 mars 2017 18:11


Hejsan! Jag har börjat lära mig spela fiol, eller försöker i alla fall. Jag får ont i högra armen och handleden när jag vrider den runt stränghållaren, men vad kan man vänta sig när man är 50 år och har fibro. Har aldrig hållit i en fiol förut men ha...

Av Yvonne - 5 december 2016 12:51

Hejsan!   Snön den lyser med sin frånvaro, häromkring där jag bor i alla fall. Tur man har Gimp att tillgå så man kan göra fina Juliga animationer att dela ut.   Höger klicka bara på animationerna eller bilderna och spara ner bild som. Eller ...

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards