Bobacken

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Yvonne - 7 juli 2013 12:31

Jag hade på känning redan igår lite av huvudbanget, men det har blivit lite värre idag. Kanske det blev värre för att jag satt ute på Bobacken. Jag måste försöka komma ihåg att snyta ur näsan lite oftare, för det sa en läkare på tv att man skulle göra om man hade problem med bihålorna och huvudvärk. Jag brukar få det när det blåser och jag är varm.

 

Jag försöker i det längsta att inte ta några tabletter för min mage bangar ur varje gång, och nu var jag tvungen att stoppa i mig några för det kommer annars bara bli värre med huvudbanget. Jag tog några vanliga panodil utan zapp, så jag hoppas magen inte protesterar för mycket.

Idag åker jag inte ut till Bobacken för det blåser så träden viftar ordentligt. Men det verkar varmt och skönt ute så jag ska senare ta en sväng ut och få lite sol på mig när huvudbanget lugnat ner sig.

 

Åter igen så har jag tagit en massa bilder på solnedgången ute vid Bobacken, och solnedgången ser olika ut för varje gång.

Hoppas ni gillar bilderna, och glöm inte att klicka på dom så blir dom ännu större.

 

                                                            

Ha en skön söndag på er nu.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards