Bobacken

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Nu äntligen har jag hittat ett par goa sandaler

Av Yvonne - 3 juni 2013 17:41

Och även ett par jeans på Blue Cotton här i Lidköping. Det var länge sedan jag handlat så mycket kläder på en gång. Men tänk att man ska behöva skicka efter sandaler från nätet. Jag har inte vågat köpa några skor utan att jag provat dom förut i en affär, men när man inte hittar några så chansade jag. Jag skickade efter 2 par sandaler av samma märke fast med olika storlekar, och nu har jag provat dom och jag fastnade för dom gröna som hade storlek 39. Dom svarta var aldeles för stora. Sulorna är underbart sviktiga och mjuka, rena joggingsandaler, men jag får ha plåster i beredskap känner jag när jag omkring lite i dom. Remmarna över foten är lite hårda på vissa ställen i kanterna. Remmen runt hälen är annars mjuk och jätteskön och remmen över vristen känns också väldigt skön. Jag hade samma problem med mina gamla sandaler när dom var nya, och jag fick plåstra om tårna ordentligt i början. Remmarna är av Nylån tyg som är vaderade under med ett mjukare tyg, och om jag bara gått omkring lite i dom så kommer tyget att bli mjukare av all användning. Här ser ni skillnaden på storlekarna på sandalerna.


   


Och... det visade sig att när jag köpte dessa sandaler, Teva Tirra så hjälpte jag till med att rensa en flod eller en strand någonstans i världen. Titta in på den här adressen: www.teva.com/cleanwater


Och det var på www.zalando.se jag köpte dessa sandaler. Och så Jeansen, ett par Mingel Jeans, Vera i genersö modell 42s. Dom sitter som ett smäck.


 


Det är som att ha ridbyxor på sig, så sköna är dom. Och om jag går på stranden och vill visa lite ben, så viker jag upp byxbenen bara lite. Jag brukar köpa jeans i tum storlekar, men dom här var i dam storlek. Jag trodde inte det var sant när jag drog på mig dom. Kika in i närmaste Cotton Blue affär om ni vill ha sköna byxor.


Sandalerna betalar jag på faktura, så jag behöver inte punga ut med allt på en gång. 30 dagar har jag på mig från den dagen jag fått paketet med sandalerna, och det är fri frakt tillbaka om skorna inte passar.


Ha nu en skön vecka på er nu. Nu ska jag springa omkring och njuta av mina nya sandalerna.





 
 
syren

syren

3 juni 2013 21:24

Fina sandaler och fint att jeansen är sköna!kram

http://syren-syren.blogspot.com

 
inger Rozén

inger Rozén

5 juni 2013 10:21

Hej!
Så sköna sndalerna såg ut!
Kram,Inger

http://Chintohs.blogspot.se

Yvonne

5 juni 2013 22:59

Dom är jättesköna i sulorna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:24


Här kommer något för er som gillar jänkare.   Jag besökte Power Big Meet ute på Hovby i Lidköping på torsdagen den 6:e Juli. Bil utställningen var mellan 6 - 8 Juli och brukar annars vara i Västerås. Hovby flygfält är mycket större så i år när Po...

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:14


Hej!   Posthorns snäckorna i nano akvariet frodas vilt och jag har fått åka lämna en hel drös till olika Zoo affärer. Jag har fläckiga, bruna, rosa och rödaktiga. Om någon är intreserad så får ni gärna komma och hämta. Jag kan även skicka mot por...

Av Yvonne - 26 juni 2017 21:00


Hejsan!   Kommer inte ihåg när jag senast skrev inlägg här i bloggen. Jag skaffade mig en fiol i slutet av februari. En Stentor student 2 som jag skickade efter från Thomann i Tyskland. Sedan dess har jag övat och övat och knappt rört datorn, och...

Av Yvonne - 12 mars 2017 18:11


Hejsan! Jag har börjat lära mig spela fiol, eller försöker i alla fall. Jag får ont i högra armen och handleden när jag vrider den runt stränghållaren, men vad kan man vänta sig när man är 50 år och har fibro. Har aldrig hållit i en fiol förut men ha...

Av Yvonne - 5 december 2016 12:51

Hejsan!   Snön den lyser med sin frånvaro, häromkring där jag bor i alla fall. Tur man har Gimp att tillgå så man kan göra fina Juliga animationer att dela ut.   Höger klicka bara på animationerna eller bilderna och spara ner bild som. Eller ...

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards