Bobacken

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Yvonne - 5 juni 2013 23:00

Netto säljer billiga fiskegrejer denna vecka, och igår när jag varit och handlat så tog jag en sväng förbi och köpte 4 st spinnare för 29:- Dom hade drag för både gädda coh abborre men jag tänkte att jag testar dom här först ifall att dom inte funkar som dom ska. Dom var små och vägde inte så mycket så man kom inte så långt med dom när man kastade med dom, men dom spann som dom skulle. Jag testade dom idag när jag fick ett infall att dra iväg till Bobacken på kvällen. Det var lite kyligare idag och mer moln, men mot kvällen så mojnade vinden så jag fick en fin kväll där ute, men någon fisk blev det inte. . Jag hade med mig kameran som jag brukar ta med mig dit ut, men när jag skulle ta lite bilder så sa kameran att det inte fanns något minnes kort i. Attans! Typiskt tänkte jag. Kortet blev kvar hemma. Det blev till att ta fram mobilen som endast har 2 megapixel, men det blev rätt bra bilder ändå, när jag gjort om dom lite i Photoscape.

 

   

 

Jag vet att jag är tokig i solnedgångar   men jag mår så bra av att sitta och titta på dom.

 

Appropå annat som jag mår bra av är mina nya sandaler. Jag har använt dom i 2 dagar nu och jag flyger fram i dom. Här kommer en närmare titt på dom.

 

           

 

Och så här ser mina fötter ut som använder dom.

 

 

Jag får lägga på lite plåster på ställen där remmarna skaver lite. Men jag märker att ju mer jag använder dom så blir dom mjukare, Jag har både gott barfota och med sockar i dom, och det är så go svikt och stötdömpning i dom så det är som att gå i joggingskor. Jag får inte det minsta ont i ryggen elelr fötterna, inte än i alla fall. Det fanns ett meddelande i skolådan dom låg i, att om man köper ett par Teva sandaler så hjälper man till att städa ren en strand eller flod någonstans i världen. 

 

Ha nu en riktigt skön national dag imorgon.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards