Bobacken

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Yvonne - 2 juni 2013 01:35

2 dagar i rad har jag suttit på Bobacken och sett solen gå ner. Det har varit 2 underbara kvällar och det känns så härligt att äntligen få njuta av sådana här sommarkvällar igen. Jag har suttit och kastat med fiskespöt samtidigt, utan att få det minsta hugg. Men... ikväll äntligen så fastnade det en liten gädda, som jag tappade när jag skulle veva upp den. Men vad gör det, den var ändå alldeles för liten. På lördagskvällen så hörde vi åskan också på långt håll, men den försvann som tur var. Bägge dagarna så har jag haft sällskap av Kattarina där ute, som delar min passion av att se solen gå ner där ute. Vi tar bilder båda två, på solnedgången. Nu har jag samlat på mig en massa nya bilder igen, så om ni har lust och tid, så varsegod å titta på dom. Klicka på bilderna så ser ni dom i större format.

 

                                                   

Jag är så himla glad över att det finns en så vacker plats, inte så långt ifrån där jag bor.

Jag har suttit och redigerat bilder ända sedan jag kom hem vid halv 12, på lördags kvällen. Det är Cruising i stan också 1 Juni, men i år så hade jag endast ögon på solnedgången ute vid Bobacken. Efter en lång lång vinter så vill jag njuta så mycket jag bara kan av härliga sommar kvällar som den här.

God natt nu på er och ha en skön söndag nu.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards