Bobacken

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Yvonne - 29 augusti 2012 23:22

Har varit ute vid Bobacken igen, och njutit av en underbar kväll. Inte en vindpust eller bris svepte över landskapet, och det var som om naturen väntade på något. Har tagit massor med bilder igen, på en fantastisk vacker solknedgång. jag var itne ensam om att njuta av den vackra vyn. jag såg ett äldre par vid badplatsen sitta och njuta, och det var knappt att dom ville gå därifrån. Jag själv stannade kvar tills solenhelt gått ner, och då upptäckte jag att månen blivit full igen :) Jag gjorde ett litet collage av några bilder när jag kom hem. Men imorgon ska jag se över dom, och lägga ut dom allra finaste bilderna i bloggen, hade jag tänkt.  Jag har under dagen kluddat ihop en ny teckning på en misse, som ska föreställa Smillan som ligger och sover. Jag ska själv snart gå och lägga mig, så... natti natti på er.


   

Av Yvonne - 29 augusti 2012 12:20

Jag var ute och lteda på nätet efter cd skivor med naturljud igår. Och jag hittade en sida där man kan få provlyssna först på skivorna innan man bestämmer sig för vilken man vill.  http://www.wellnesswebshop.se/cd/naturljud-utan-musik Jag bävar inför vinter mörkret och hur jag kommer må i mina redan tora ögon, så för att må lite bättre och ha något att drömma om, så tänkte jag införskaffa mig lite naturljud att lyssna på   och drömma om ljusare och varmare tider. Hoppas vintermånaderna kommer försvinna fortare då.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards