Bobacken

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Yvonne - 28 april 2011 22:03

att prins william gifter sig imorgon så har jag fått en liten nostalgikick. Sommaren 86, den 29 augusti så drog jag och en gammal klasskompis iväg till London över en helg. Den helgen kommer jag alldrig att glömma. Jag är ingen resande person direkt, tack vare min onda rygg, så den resan är mig varm om hjärtat. Här kommer lite bilder därifrån. några bilder är från Madam Tussaud´s vax kabinett som ni kanske förstår när ni ser bilderna. Ferguson gifte in sig i Englands kungafamilj den sommaren, så Madam Tussaud´s vax kabinett hade gjort en kopia av hennes brölloppsklänning. Lars, en av mina fosterbröder utropade, har du varit på bröllopp när han såg bilden från kabinettet senare när jag framkallat filmen. Jag vet att jag tittade undrande på honom om han menade allvar eller inte, för på något sådant bröllopp skulle nog inte lilla jag bli bjuden på.

                       

Av Yvonne - 28 april 2011 11:56

Då kan det uppstå åsk oväder. Har suttit och lekt inne i Gimp under förmiddan och gjort ett oväder med en lite spöklik bakgrund. Jag hörde i morse på nyheterna att det varit tromber i farten och dödat ett 50-tal människor i Usa. I takt med att jorden värms upp så kommer det bli mer och mer kraftigare väderomsvängningar och oväder, världen över. Ett oväder gjort inne Gimp, dom är helt ofarliga. Nu ska jag vila min arm och göra lite middag. Ha det så bra så länge.  

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards