Bobacken

Alla inlägg den 29 juni 2016

Av Yvonne - 29 juni 2016 20:42

Hoppas midsommar helgen varit bra. Jag och Forden tog en impuls tripp till ett ställe som heter Storeberg, en herrgård som ligger mellan Lidköping och Tun intill Vänern. Dom hade redan dansat runt midsommarstången, och många var redan på väg därifrån när jag kom, men desto mer parkerings platser blev fria. Det är underbart fint där, och jag kommer åka dit mer i sommar och fika. Det finns en loppis i samma bygnad som cafe´t, och man kan även beställa mat där. Man kan ta sig dit med båt också, och lägga an vid några gästbryggor intill cafeét.

 

Klicka på bilderna så blir dom större.

 

 

                         

 

Igår var jag också ute på en seglats med Mina. Man får ju passa på att åka med när man får följa med   

 

 

                                     

Hoppas ni gillade bilderna. Scrolla lite nedåt i bloggen så hittar ni mer info om galeasen Mina och bilder från förra turen med henne.

 

 

 

 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards