Bobacken

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Yvonne - 21 juni 2016 10:54

Det var vatten festival i Lidköping i lördags, och jag tog en tur fram och tittade lite. Jag hälsade på Mina som hade fått sällskap av Oscar II och Vikinga skeppet Sigrid Storråda.



 


Vid 12 sedan så gick jag framåt mot torgbron där det var "waterboard" uppvisning. Jag tog och filmade showen, istället för att fota. Ibland glömmer man att man även kan filma med kameran, men det glömde jag inte nu   

 


 

På hemvägen senare så började rulla en massa fina och lite konstiga bilar på gatorna. När jag körde förbi LDL så stod det en väldigt spektakulär fint fordon på parkeringen där. Jag kunde inte låta bli att stanna och fota fordonet, och jag läste att det var en Excalibur.


       

Hur sjutton vågar man lämna en sådan bil på parkeringen utan att någon vaktar den?

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards