Bobacken

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Yvonne - 3 mars 2014 10:32

Solen har lyckats skina fram mellan dis molnen här hos mig idag, och det ser ut att vara helt vindstilla. Underbart, man blir på ett glatt humör när solen skiner. Det är bara 3 Mars men redan har det dykt Tranor vid Hornborgarsjön.

 

Här skulle jag ha lagt upp bilder på lite tranor, men jag kan inte hitta mappen som jag har dom i, i datorn. Hm! Undrar vart dom flygit sin kos.

 

 

Ha! Jag hittade Tranorna till sist, på en skiva som jag sparat ner filer på. Bilderna är tagna 2012-03-30 med min lilla digital kamera. Hoppas ni kan se vad det är för fåglar. Alla andra som gick gick omkring och fotade, hade stora långa kamera objektiv.

 

Det här blir ett lite kort inlägg från mig idag. Disken väntar och det spritter av längtan att få komma ut lite. Så fort solen kommer fram och det blir vårlikt värre så vill jag itne sitta inne längre.

Ha en underbar måndag nu på er.

 

 

Bilden är gjord i Gimp av penslar.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards