Bobacken

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Yvonne - 15 december 2013 17:05

Igår hade jag inte igång datorn alls, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Idag så har jag varit inne på internet banken bara en sväng och så en sväng hit i bloggen. Hoppas ni har en skön 3:e advent.

 

 

 

Håller på att läsa för fullt och nu läser jag  den här boken som jag tänkt läsa ut innan veckans slut. Det är 14 dagars lån på den, men jag tänkte jag skulle ta 2 flugor i en smäll. Samtidigt som ändå är framme på stan så tänkte jag springa in till fotografen och ta några bilder till det nya körkortet.

 

     

Boken är väldigt lättläst och rolig faktiskt att läsa.  Rebus påminner om Kommisarie Frost faktiskt och miljön och intrigerna om New Tricks.

 

   

Hoppas ni vet vilka dessa är.

 

Rankin har skrivit om Rebus efter att den här tv serien New Tricks har sänts, så han måste ha blivit inpirerad av den. Jag ser New Tricks figurerna framför mig när jag läser men också Frost som Rebus.

 

Rankin har också skrivit den här boken, men det står inte om den också handlar om Rebus. Får kolla upp den lite senare, men efter den här boken så har jag 3 till att läsa, men dom har jag mer tid på mig att läsa och så kan jag låna om dom.

 

 

 

Nu har det blivit en hel del böcker i bloggen, hoppas ni inte har något emot det. Jag kanske ska ta och tipsa om lite filmer också   

 

Ta det nu lugnt så hörs vi snart igen.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards