Bobacken

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Yvonne - 1 december 2011 21:01

Som jag sedan tänkt lägga ut på comhems server. Jag vill gärna lära mig mer om datorer och vad man kan göra med dom, än att bara surfa, blogga och göra animationer. Jag gillar ju att fota och jag har ju gjort en hemsida som jag gratis kan lägga upp bilder på, med färdiga mallar. Men nu får det inte plats mer bilder, för då får jag betala. Hos comhem får jag plats med upp till 100mb på varje hemsida, och jag får ha hela 5 st. om jag vill. Tänk om jag haft en bättre dator, då skulle jag velat lära mig mer om hur man gör riktiga animations filmer, och lära mig hur man gör verklighetstrogna monster, hi hi. Min fantasi är det inte fel på, dom dagarna då jag mår rätt ok   

Jag har blivit "nyckelkund" hos Lidköpings Swedbank. För några veckor sedan hade jag fått elekronisk post från dom. Man kunde vinna en bok eller en tidskrift från www.pocketogram.se om man anmälde sig, och det gjorde jag. Va förvånad jag blev när det bara en vecka senare damp ner ett meddelande om att jag vunnit ett present kort och att jag fick välja vad jag ville ha. Jag valde tidskiften PC för alla, och den kom idag. Med tidningen följde en CD:rom skiva med. Det ska bli skoj att se vad för skoj som finns det på den, och som jag kan använda på min gamla dator.

                     

                                            

    


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards