Bobacken

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Yvonne - 16 september 2013 13:02

Ja hur kommer den bli. kommer den bli lika lång, kall och ihärdig som den förra. Jag vet vad jag ska införskaffa mig snart, en luftfuktare som avger varm fukt, annars kommer jag inte stå ut med mina torra ögon. Jag försökte hitta info om vad vädergubbarna tror det kommer bli för vinter, och mer om det kan ni läsa om ni går in på den här länken.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/ny-iskyla-hotar-i-vinter/



Idag verkar hösten ha kommit ordentligt, med blåst och regn.

 

 

Hoppas det drar över snabbt, för i veckan ska jag börja hjälpa till med sköta om Milles och Shinja, och det vore skönt om det inte regnade.

Idag blir en lugn dag med lite tvättning och bakning. Ungefär var 3:e dag får jag baka glutenfritt formbröd. Brödet smakar som bäst när det är aldelles färskt.

 Ha nu en skön start på veckan.

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards