Bobacken

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Yvonne - 1 september 2013 01:30

Jag slank in på bilutställningen nere på Framnäs innan jag handlade på Willys idag. RoadMasters hade arrangerat utställningen och lillbrorsan var där med sin bil. Jag filmade bilarna och brorsan, och så var det lite cruising på stan på kvällen. Dock var det inte så mycket bilar denna gång. Det har varit cruising tidigare i sommar, en mycket större och så har det varit hjulets dag och... så har National geografic varit och hälsat på här i Lidköping och då ställde alla raggarna upp med sina bilar och rullade runt. På våren så är det också utställning och försäljning av bildelar osv. i sparbankens ishockey rink. Det är mycket som handlar om bilar här i stan.

Hoppas ni gillar min lilla film som nästan är 20 minuter lång.

 

 


Idag har jag också sett på EM i fälttävlan som är nere i Malmö. Sverige ligger på silver plats i lagtävlingen och indivuduellt så ligger bästa svensk på 3:e plats. 4 svenska ryttare är det i laget och 3 av dom ligger mycket bra till. Torsdag och fredag reds dressyr, idag var det själva fälttävlingsdelen, där mycket kan hända, och imorgon är det hoppningen och då avgörs det vem och vilka som vinner. Jag kommer sitta som klistrad framför tv:n.

Ha nu en skön fortsättning på helgen.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards