Bobacken

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Yvonne - 21 oktober 2015 15:37

Jag har en massa animations instruktioner från Vicke, som jag inte testat på att göra än, men idag så provade jag att göra en ny animation.

 

 

Det var väldigt mycket moment man skulle ta sig igenom för att göra den här, och jag satt och åt samtidigt. Jag trodde mitt upp i allt att jag missat något i något lager, men det verkar ha blivit rätt ändå.  Jag får öva lite till och göra en bättre text och kanske ändra på färgen, så kanske jag kan få den lite snyggare. Jag får sedan ta god tid på mig när jag ska göra egna instruktioner till den här, och lägga upp den i min andra blogg www.kulmedgimp.bloggplatsen.se 

 

Jag har tagit det lugnt med datorn någon dag för att vila upp min "mus arm/hand". Musklerna har blivit lite överansträngda pg. av allt klickande. Tur man har en smartphone man kan surfa med :)

 

Här kommer lite mer animationer som jag tidigare gjort.

 

      

 

   

   

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards