Bobacken

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Yvonne - 11 oktober 2015 20:07

Och passar på att lägga upp några mer animationer i bloggen. Det gick utmärkt att länka till facebook. Man bara höger klickar på en animation och kopierar länk adressen som man sedan klistrar in på sin sida på facebook. Då får man en fullt fungerande animation. Jag har en blogg till som heter Kul med Gimp, www.kulmedgimp.bloggplatsen.se Jag lär där ut hur man man gör animationer och annat i ett program som heter Gimp, som är gratis att ladda hem och att använda.

 

Här kommer ett gäng till med animationer. Ha en fin kväll nu och en fin start på veckan.

 

       

   

Av Yvonne - 11 oktober 2015 15:52

Jag tänkte se om jag kan länka några animationer härifrån till facebook. Jag är inne mest i min andra blogg Kul med Gimp, där jag också hållit upp ett par månader. Jag vill itne sitta vid datorn för mycket för jag får så torra ögon.

 

Här kommer några gif animationer jag gjort, och som jag tänkte försöka länka till facebook där jag mest är inne.

Hoppas ni tycker om min animationer.

 

 

   

 

   

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards