Bobacken

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Yvonne - 27 december 2014 14:09

Hoppas ni haft en riktigt God Jul. Jag har haft det skönt tillsammans med missarna. Helikoptern jag köpte var skrämmande för missarna, och det förstår jag när jag känt på när rotorbladen vispade till mig en gång. Men missarna är inte helt vettskrämda. Jag råkade landa en gång på Nossan, och hon flyttade bara på sig och satte sig sedan bredvid och tittade på helikoptern. Dom där katterna jag såg i filmen som försökte fånga en helikopter, dom måste ha varit riktigt tuffa   

 

Inatt så kom så kom den första snön till Lidköping, och det var ordentligt. Mellan 5 och 10 cm. Jag har fått skotta fram bilen, och svettigt var det. Tog sedan lite bilder på den fina snön, för den lär nog snart försvinna. Till nyår kommer det in en bred varmfront över hela Sverige, men sedan till nästa helg så kommer det ner kyla igen. Om inte snön hinner smälta bort helt, så lär det bli glas halt. Som vanligt med andra ord.

 

                   

 

Ha nu en god fortsättning och...

 

Ett Gott Nytt År!

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards