Bobacken

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Yvonne - 9 juli 2014 23:53

Idag var det riktigt varmt och skönt, och svettigt. Hemma går jag omkring med morgonrockens skärp runt huvudet/pannan, som stoppar upp svetten så den rinner ner i ansiktet. Man skulle kanske skaffa en Björn borg pannpand, men det är ändå ingen som ser mig hemma    

 

Senare på eftermiddagen så drog jag ut till Bobacken och var där tills solen gick ner i horisonten. Här kommer lite nytagna bilder.

 

                       

 

Jag har med mig en bok som jag läser emellanåt, när jag inte sitter och tittar ut över sjön eller står och kastar med haspelspöt. Förra gången när jag var där så fick jag en abborre på kroken, och likaså den här gången fick jag en på kroken, men den var lite mindre än den förra.

 

 

 

Den förra abboren jag fick, finns på bilden nedanför.

 

 

 

Den åt jag till lunch och den jag fångade idag, får bli smörgås pålägg. Nu säger jag gonatt, ha det gott så ses vi snart igen.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Skapa flashcards